niedziela, 5 lutego 2012

Joanna, Naturia Body, Masło do ciała z truskawką

Joanna, Naturia Body, Masło do ciała z truskawką

Opis producenta:
Odżywcze truskawkowe masło do ciała o owocowym zapachu zapewnia doskonałą pielęgnację skóry. Nadaje skórze wyjątkową miękkość i elastyczność, pozostawia ją gładką i miłą w dotyku. Specjalnie opracowana receptura zawiera odżywcze masło Shea i stymulujący ekstrakt z truskawek. Skóra jest intensywnie wypielęgnowana, apetycznie pachnąca. Zdecydowanie gładsza i milsza w dotyku skóra.

Skład:
Aqua, Butyrospermum Parkii Butter, Paraffinum Liquidum, Dicaprylyl Ether, Cetearyl Alcohol, Cera Alba, Ceteareth-20, Cyclomethicone, Isopropyl Myristate, Petrolatum, Sodium Polyacrylate, Tocopheryl Acetate, Fragaria Chiloensis Extract, Propylene Glycol, Citric Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Limonene, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI:16255. (17.02.2010)

Moja opinia:
 Skóra mojego ciała nie należy do zbyt wymagających, ale jednak nawilżenie po każdym myciu jest konieczne.
 Masoło Joanna spełnia to zadanie znakomicie. uzywam go na mokre jezcze ciało i pozostawiam do wchłonięcia. Trwa to trochę czasu, ale ja wykorzystuję go na umycie twarzy itp. więc nie będzie to rzutowało na moją ocenę. 
 Konsystencja jest okej, kolor różowy, zapach jest świetny- zdecydowanie pachnie jogurtem poziomkowym. Jest cudowny, ale to ZAPACH! Chemia! To podoba mi się mniej. No i oczywiście zawiera parafinę. Z tego względu na pewno nie używałbym go wiosna czy latem, ale teraz, gdy są morzy, warsetwka ochoronna ,która tworzy pafafina jest jak najbardziej na miejscu.
 Jak już móiwła ze skóra normlaną dobrze sobie radzi, ładnie się aplikuje. Zdecydowanym plusem jest cena (kupiłam za ok.7zł). Może bez rewelacji i raczej do niego nie powrócę, ale spełnia swoją rolę.

1 komentarz: