środa, 14 marca 2012

Galderma, Cetaphil, Emulsja do twarzy

Opis producenta:
Cetaphil emulsja - do specjalnej pielęgnacji nadwrażliwej i delikatnej skóry twarzy. Oczyszcza i odświeża skórę twarzy. To delikatna, nie dająca podrażnień emulsja, zawierająca wyłącznie niedrażniące składniki. Eliminuje konieczność użycia wody i mydła do codziennej pielęgnacji skóry twarzy. Skóra pozostaje czysta, świeża i bez podrażnień.
Szczególnie polecany w przypadku:
- skóry nadwrażliwej
- skóry z trądzikiem
- skóry przed i po zabiegach dermatologicznych i kosmetycznych
- skóry suchej i skłonnej do alegrii i wyprysków
- demakijażu twarzy.

Skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Butylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Sodium Lauryl Sulfate, Stearyl Alcohol (28.03.2008)

Moja opinia:
 Do niedawna byłam wierną fanką żelu Lirene, uważałam, że jest świeny i go nie zamienię. Mówiąc patetycznie: och! jakaż byłam głupia! 

 Miałam problem z małymi podskórnymi grudkami (podejrzewam, żę to się nazywa zaskórniki wewnętrzne, ale nie bardzo znam się na rodzajach "pryszczy"). Dermatolog przepisał mi retinoid z antybiotykiem w postaci Isotrexinu- chyba nie był to zbyt trafiony wybór,albo to ja zepsułam, nie wiem. Ale odbiegam od tematu. Retinoidy bardzo wysuszają i podrazniają skórę, dlatego potrzebowałam czegoś łagodnego do mycia buzi. Padło na sławny Cetaphil. I nie zawiodłam się. Jest delikatny, nie podrażnił dodatkowo skóry, a oczyszcza jak nic w świecie. Użyłam go na tacie,który ma wiiiiieeeellllkie problemy z zaskórnikami i tłustą cerą, a po zastosowaniu emulsji skóra wygladała na dużo czystrzą, pory były mniej widoczne i nie uczuł jego wrażliwej skóry.
Poniekąd Cetaphil zostawia film. Ja czegoś takiego nie zauważyłam. Lub może po prostu mi to pasuje...
 Teraz robię sobie małą przerwę i myję twarz płatkami owsianymi, a Cetaphil używam do demakijażu oczu. Fakt, że tylko tuszuje rzęsy i używam białego cienia w kącikach (bo mi się nie chce więcej), ale jednak demakijaż muszę wykonać. Sparawdza się.

Cena:
38zł/200ml


Ocena: 5/5


Ps. chciałam zrobic własne zdjecia, niestyety zwykła cyfrówka, którą posiadam nei nadaje się do tego celu.

1 komentarz:

  1. miałam go i był tak łagodny że żadnego działania nie czułam:( jak stosujesz dodatkowa terapię to jest super ale sam w sobie.. nie działa, nic nie poprawia

    OdpowiedzUsuń